Werkgroep
Imke Oros
Marguerite Bunge

Huisarts

Lieveke Degen

Huisarts

Bianca Tan

Programmamanager HUS Academie

Tessa Dijksman
Rik Kaarsgaren

Huisarts

Agenda
Ons aanbod

We bieden geaccrediteerde scholingen aan iedereen die in de huisartsenpraktijk of in de eerstelijns gezondheidszorg werkt. Onze leden geven de behoefte aan. Onze scholingen zijn niet alleen gericht op inhoud en organisatie van de huisartsenzorg, maar ook op de samenwerking met partners in Utrecht Stad, zoals ziekenhuizen, thuiszorgorganisaties, Saltro, Primair, UFA en GGZ-instellingen.

 

Ons aanbod

  •  Nascholingen, o.a. Duodagen, Haspels, Kenniscarrousel en Ketendag, Langerhans en Caspir 6, SBOH-scholingen
  • Nieuw scholingsaanbod, o.a. EKC vervolgtraining, Dokterruil, Prep/Soa
Marguerite Bunge
Voorzitter HUS Academie

‘Een leven lang leren, daar word je beter van. Elkaar ontmoeten in kleinschalige nascholingen voor en door huisartsen van Utrecht Stad.’

Tutorial EKC huisartsen

Huisartsen die Erkend Kwaliteits Consulent (EKC) zijn voeren toetsgroep zaken zelf in het GAIA systeem.

Bekijk hier de tutorial, hier het test jaarplan en hier de verkorte instructie jaarplan invoeren.

Ons doel

Met de scholingen willen we de zorg voor de patiënt blijven verbeteren en de kennis en kunde van de huisarts, praktijkondersteuner en assistent vergroten. Ook de samenwerking tussen de eerste en de tweede lijn in Utrecht Stad wordt hierdoor versterkt.

Lees meer over onze missie, visie en strategie.

We maken meer mogelijk

‘Versterken van de samenwerking in de stad’ is de reden om nascholing vanuit HUS Academie te organiseren. Op deze manier leren de zorgverleners in de stad elkaar beter kennen. Zo maken we meer mogelijk in de samenwerking in Utrecht Stad.

Klachten of suggesties?

Heeft u opleidingswensen of suggesties? Wij horen het heel graag! Mail ons via academie@huisartsenutrechtstad.nl

 

Ook als je niet tevreden bent over de HUS Academie kun je die per e-mail laten weten aan academie@huisartsenutrechtstad.nl. Je ontvangt een bevestiging. We nemen je klacht  vertrouwelijk en zo snel mogelijk (uiterlijk binnen vier weken) in behandeling. Mochten we je klacht niet kunnen oplossen, dan leggen we die voor aan de SKGE, waarbij HUS is aangesloten. De uitspraak van de SKGE is bindend. Geregistreerde klachten worden twee jaar bewaard.