“Heb je een vraag voor ons? We drinken graag een keer een kop koffie. Plan gerust wat in met Anne-Marie en/of met mij.”

Maura van den Kommer

“Er zijn veel mooie ideeën om de zorg te verbeteren. Om deze ideeën succesvol van de grond te krijgen, is het van belang dat het proces goed wordt begeleid.”

Anne-Marie Huijskes

“Ik wil niet dat patiënten zichzelf in gaan plannen, ik wil dat ze mij vertellen waarom ze me nodig hebben.”

Martijn van Eijk

Ook het Zilveren Kruis steunt het denken in oplossingen ook met inkoopbeleid. 3,18 per ION.

Zilveren Kruis

“Wanneer er direct gehandeld moet worden zijn de lijnen kort. En werken we eendrachtig samen.”

Mariska de Velde HarsenhorstLid crisisteam

“De HUS maakt zich sterk voor hoogwaardige huisartsenzorg aan patiënten.”

Geert PhilipsenAlgemeen directeur

Als Utrechtse huisartsen zijn we rond de klok verantwoordelijk voor goede zorg aan onze patiënten. In de avond, nacht en tijdens het weekend organiseren we dat gezamenlijk op de Spoedpost. De werkgroep Spoedzorg geeft namens de leden van HUS actief richting aan de kwaliteit van deze zorg.

Manon Horsman

‘Een leven lang leren, daar word je beter van. Elkaar ontmoeten in kleinschalige nascholingen voor en door huisartsen van Utrecht Stad.’

Marguerite BungeVoorzitter HUS Academie

Ouderenzorg vraagt om samenwerking binnen een multidisciplinair team in de wijk. Wij bieden met elkaar de zorg en ondersteuning die de oudere nodig heeft om zo lang mogelijk zelfstandig thuis te wonen.”

Annemarie SprengersVoorzitter werkgroep Ouderenzorg

“Door ICT krijgen patiënten meer mogelijkheden om beter met hun hulpverlener te communiceren. Patiënten kunnen bijvoorbeeld actief deelnemen aan een behandeling of ondersteund worden bij een gezonde leefstijl. Ook is ICT van belang voor de efficiëntie van de gezondheidszorg en de onderlinge communicatie tussen zorgverleners.”

Bart van Pinxterenhuisarts