Ben je een sprankelende beelddenker? Heb je een vlotte pen? Ben je vaardig met digitale media? En heb je affiniteit met zorg?

Wij zoeken een allround communicatieadviseur die makkelijk weet aan te sluiten bij onze doelgroep, zorgverleners in de eerste lijn; zoals apothekers, paramedici en huisartsen.

Je gaat zowel onze organisatie voor eerstelijnszorg als onze huisartsenpost ondersteunen met soepele communicatie. Je weet uit ervaring hoeveel geploeter er schuilgaat achter moeiteloos ogende zinnen, een verrassende wending in een verhaal of een strakke vormgeving. Je denkt vanuit de gebruiker.

 

Huisartsen Utrecht stad

Coöperatie Huisartsen Utrecht Stad (HUS) is de regionale organisatie voor Utrecht Stad. Er komt veel op ons af en we zijn dan ook op zoek naar enthousiaste collega’s die ons team komen versterken!

De samenleving en daarmee ook het speelveld van de multidisciplinaire (eerstelijns)zorg verandert snel. Met een innovatieve aanpak willen we eerstelijnszorg dichtbij en betaalbaar te houden voor patiënten en patiëntgroepen. Vandaag, morgen en overmorgen.

Geloof jij ook dat een sterke eerste lijn met de huisarts als spil, bijdraagt aan de gezondheid van inwoners van Utrecht en daarmee aan het welzijn van burgers? Ben je een open, betrokken en inspirerende persoonlijkheid? Dan zijn we op zoek naar jou.

 

Werkzaamheden

  • Communicatielijnen uitzetten voor de middellange termijn, met een scherp oog voor strategische thema’s en relevante stakeholders.
  • Sparring partner van de directie inzake positioneringsvraagstukken.
  • Actief, creatief en flexibel meedenken over hoe we verschillende thema’s binnen de eerstelijns zorg, zowel zakelijk als speels, maar bovenal begrijpelijk, over het voetlicht kunnen brengen.
  • Content creatie via de wekelijkse nieuwsbrief (mailchimp), de website (wordpress), interviews en nieuwsberichten.
  • Toezien op consistent gebruik van onze huisstijl;
  • Ontwikkelen van visueel presentatiemateriaal (foto’s, video’s, folders en dergelijke), met derden, maar je draait er ook je hand niet voor om zelf aan de slag te gaan.

 

Wij vragen:

  • Een een relevante HBO+/academische opleiding op gebied van communicatie in combinatie met een aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
  • een vaardig schrijver die makkelijk weet te schakelen met verschillende doelgroepen;
  • iemand die met de juiste vragen de essentie weet te halen uit een brei van informatie;
  • en makkelijk kan schakelen tussen strategisch en operationeel;
  • een bedreven ontwikkelaar van digitale en sociale media;
  • het liefst enige ervaring met visuele tools;
  • en tot slot een zelfstandig werker die van aanpakken weet.

 

Wij bieden:

  • Een organisatie die groeit en bloeit;
  • Veel afwisseling qua werk;
  • Collega’s met hart voor de zorg, en elkaar;
  • Flexibiliteit qua werkplek en werktijden;
  • En werk dat ertoe doet.

De functie is ingedeeld in schaal 9 van de cao huisartsenzorg. Dat wil zeggen dat je, afhankelijk van de ervaring die je meebrengt, op fulltime basis (38 uur) minimaal  €3.712 en maximaal  €4.744 bruto per maand verdient. We gaan in beginsel een contract aan voor een jaar  met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd waarop de CAO Huisartsenzorg van toepassing is (waaronder 6,5% eindejaarsuitkering).

Heb je interesse? Stuur je sollicitatie dan vóór 15 januari 2022 naar hr@huisartsenutrechtstad.nl.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.